niedziela, 27 grudnia 2015

Wywiad z Paulina Blog

Zapraszam was serdecznie do pierwszego wywiadu na moim blogu. Uwagi, pytania? Piszcie wszystko w komentarzach ♥

Paulina Blog-"Mam na imię Paulina i jestem piętnastoletnią uczennicą trzeciej gimnazjum. Interesuję się fotografią oraz tańcem." Blog Pauliny ma już 346 obserwatorów! Link do blog

1. W jednym ze swoich postów wspomniałaś, że twoim marzeniem jest zobaczyć na 
żywo pokaz mody. Którego projektanta/projektantki najbardziej?

Szczerze mówiąc to nie znam zbyt wielu projektantów i myślę, że chciałabym zobaczyć pokaz 

mody osoby, która projektuje ładne i ciekawe ubrania


2. Robisz piękne zdjęcia, w jednym z postów pokazałaś inspirujące zdjęcia, ale czy 
są jeszcze jakieś rzeczy które Cię inspirują?

Przede wszystkim inspirują mnie blogerki. Nie mając pomysłu na posty inspiruję się blogami

innych dziewczyn. Daje mi to taką motywacje do pisania i wtedy mam więcej pomysłów w

głowie. Inspiracji również szukam na różnych ciekawych instagramach, gdzie jest wiele 

inspiracyjnych profili. Zawsze znajdzie się coś ciekawego.


3. Dlaczego akurat blogowanie, a nie na przykład YouTube?

Wolę pisać niż mówić i to chyba jest najważniejszym argumentem dlaczego wolę prowadzić 

bloga niż kanał na yt. Lubię robić zdjęcia i pisać posty, a jak na razie prowadzenie kanału na yt 

nie ciekawi mnie. Możliwe, ze kiedyś zmienię zdanie i zacznę nagrywać filmy, ale jak na razie 

chcę tylko prowadzić bloga.


4. Czy rodzina/chłopak/przyjaciele wspierają Cie w blogowaniu? Powiedziałaś im, że
zajmujesz się tym?

Rodzina i przyjaciele wiedzą, że prowadzę bloga i wspierają mnie w tym. Pomagają w robieniu

zdjęć oraz w pisaniu postów a także często czytają posty :) Chłopak również wspiera mnie w 

prowadzeniu bloga


5.Wspomniałaś też, że lubisz czytać książki, jakie najbardziej?

Najbardziej lubię czytać książki z gatunku literatury dla młodzieży.


6. Jak myślałaś ile będziesz miała czytelników podczas zakładania bloga? Do jakiej 
ich liczby dążysz?

Zakładając bloga myślałam, że znajdzie się kilka czytelników, których zainteresuje mój blog. 

Teraz mając ok. 350 obserwatorów nie dążę do liczby, lecz do prawdziwych czytelników którzy 

raz kiedyś będą zaglądać na bloga i czytać posty.


7.Rok 2015 dobiega końca, będziesz za nim tęsknić, czy może jesteś zadowolona z jego końca?


Wszystko ma swój początek i koniec. Ten rok dobiega końca, dlatego czas o nim zapomnieć 

zostawić za sobą wszystko co w nim się stało. Już nie mogę się doczekać nowego roku, 

ponieważ jest to możliwość na nowy start i nowe postanowienia. Jestem typem osoby "Od 

nowego roku", dlatego tylko wtedy jest możliwość zmiany czegoś w moim życiu.


To by było na tyle ;) Jak wam się podobało? ♥ Trzymajcie się ciepło ♥

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło. Też jestem chętna. www.ksiazka-od-kuchni.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do 2 pytania to właśnie mnie tak samo motywują inne blogi :)
    Fajny wywiad
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, aby przeprowadzać wywiady z blogerkami.
    Jak coś, to jestem chętna, ponieważ lubię odpowiadać na pytania. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. I ciekawe pytania,jak i odpowiezdzi! :)
    W razie czego,również pozostaję osobą chętną do takiego wywiadu :)

    My blog - click!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie przeprowadzony wywiad! :) myślałam na początku ze bedą to nudne pytania a tu tak mnie zaskoczyła :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszło i ekstra pomysł na post :D
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszedł ten wywiad! :)
    Z chęcią bym w takich wziął udział :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń