piątek, 25 grudnia 2015

Początek

Witajcie! Wchodząc w ta zakładkę zapewne chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie. Więc zaczynajmy ;)

Nazywam się Martyna, mam 13 lat. Założyłam bloga, żeby dzielić się z wami moimi pasjami oraz szalonymi, często dziwacznymi pomysłami. Nie jest to mój pierwszy blog, ale ten jest wyjątkowy. Znajdziecie tutaj posty o różnorodnej tematyce: moich pasjach, przemyśleniach, ale i też np. zdjęciach i fotografii. Skoro już jesteśmy przy fotografii, jest to jedna z moich największych pasji, chcę z nią wiązać przyszłość. Poza zdjęciami są jeszcze książki czytam je, ale tez i piszę. To chyba już wszystko, do zobaczenia!! 

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :) Moją pasją również jest fotografia ^^ chociaż chyba nie tak dużą jak grafika komputerowa :D

    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń