poniedziałek, 28 grudnia 2015

Top 5 internetowych edytorów zdjęć

Hejka! Od poprzedniego postu dość dużo się zmieniło. Podoba wam się nowy wygląd bloga? No, ale przejdźmy do rzeczy. Wspominałam już kilka razy, że interesuje się fotografią i przerabianiem zdjęć, pora to jakoś wykorzystać :) Testowałam wiele (naprawdę wiele) edytorów zdjęć, a w tym poście podam wam moja ukochaną piątkę! Dodam jeszcze, że dobry edytor zdjęć jest bardzo trudno znaleźć (potwierdzone info)!


5. PiZap Zawiera podstawowe opcje dla edytora zdjęć, posiada jednak:
  • Możliwość tworzenia memów,
  • Możliwość wycięcia na tło do fb, yt oraz twitter,
  • Możliwość stworzenia własnej emotikony.





















4. Fotor Jeśli chcecie zacząć z programami typu Photoshop, to bardzo polem wam ten edytor. Posiada jednak mniej rozbudowane opcje, nie wiem dlaczego daje go tak nisko w moim rankingu. Po prostu niewygodnie mi się na nim pracuje, lecz jednak posiada dość dużo opcji ♥♥

4



3. PicMonkey Dobry do przerabiania zarówno osób jak i (bardziej polecam) krajobrazów. Pierwszy edytor z jakim miałam do czynienia, przejrzysty i bardzo prosty w obsłudze. Korzystam z niego podczas robienia kolaży, dużym plusem jest możliwość dodawania makijażu osobą na zdjęciu. Moja ulubiona opcja to odchudzanie^^
1



2. CANVA idealny do tworzenia reklam i banerów ♥ Świetnie nadaje się także do wykonywania postów na facebooka, czy instagrama. Można także wykonać różnego rodzaju prezentacje lub plakaty. Niestety część opcji jest płatna za symbolicznego dolara :c
2


1. PhotoCat to mój ulubiony edytor. Daje wiele możliwości, ma piękny i przejrzysty wygląd. Posiada kilka oryginalnych opcji, dzięki którym wasze zdjęcia będą odróżniać się od reszty. Ma też bardziej rozbudowaną opcję makijażu oraz odchudzanie postaci. Nie ma na nim także żadnych płatnych kont premium, czego nie można powiedzieć o reszcie >.<



Mam nadzieję, że pomogłam wam w wyborze dobrego edytora, jaki jest wasz ulubiony edytor? Piszcie w komentarzach. ♥Trzymajcie się ciepło♥


16 komentarzy:

  1. Z wymienionych używałam tylko z picmonkey ,a tak normalnie często korzystam z befunky.com. Uważam ,że nie ma lepszego :), ale też przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przypomnienie o PicMonkey. Kiedyś naprawdę go lubiłam, a później w żaden sposób nie mogłam sobie przypomnieć tej nazwy :-)
    Wygląd bloga śliczny<3 Sama robiłaś?
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie znałam ani jednego z tych które przedstawiłaś, pora nadrobic zaleglosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znałam żadnego, ale skorzystam na pewno z któregoś :)
    http://lejuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam zadengo, świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Z fotora często korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość znam,ale przeważnie nie używam:) Pozdrawiam i życzę miłego dnia! Zapraszam na mój blog-zieloneoczkarzadza.blogspotcom - :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja korzystam z Pizap i Picmonkey:) Są naprawde świetne !
    Ciekawy post. Obserwuje.
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobał mi się chyba picMoncey o ile mnie pamięć nie myli to miałam z nim do czynienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super edytory ! Uwielbiam 2 z tych <3
    Zapraszam na nowy post! Króciutki do skomentowania :)
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/2015/12/co-u-mnie-cos-nowego.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. również sie interesuję fotografią i szczerze mówiąc i połowie pierwsze słyszę, ale brzmi ciekawie i chyba je sprawdzę! Są one darmowe wszystkiego?

    zapraszam do mnie ; http://vikwe.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najczęściej używam właśnie picmonkey, jest łatwy w obsłudze, zgadzam się.

    Zostawiam obserwację i pozdrawiaaam <3
    Mój blog (click)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatny post *u*
    Zapraszam na LBA
    http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/2015/12/krol-piekie-1-lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ciekawy post!
    http://wikca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń